Sisältöjulkaisija

angle-left null Suomen Paikallismediat Oy (SPM) ja MTK ry ovat solmineet kahden vuoden sopimuksen Omasta maasta –maa- ja metsätalousliitteen julkaisemisesta

Uutinen

Suomen Paikallismediat Oy (SPM) ja MTK ry ovat solmineet kahden vuoden sopimuksen Omasta maasta –maa- ja metsätalousliitteen julkaisemisesta

27.6.2019

Sadan tilattavan paikallislehden yhteisille maa- ja metsätalousteemoille saadaan jatkoa
Omasta maasta –liite julkaistaan syksyllä 2019 ja myös 2020. Yhteistyöllä MTK tähtää siihen, että maaseudun elinkeinojen näkyvyys paranee ja että jäsenliittojen, tuottajayhdistysten ja metsänhoitoyhdistysten vuorovaikutus oman alueensa paikallismedioiden kanssa tiivistyy.

Suomen Paikallismediat Oy (SPM) ja MTK ry ovat solmineet kahden vuoden sopimuksen Omasta maasta –maa- ja metsätalousliitteen julkaisemisesta.
Liitteen toteutuksesta vastaa SPM. Liite ilmestyy tilattavissa paikallislehdissä tänä syksynä viikoilla 40 ja 41 ja myös vuoden 2020 liite tulee ulos lokakuussa.

​​​- Paikallismediat ovat seuratuimpia ja kiinnostavimpia medioita. Lukijat sitoutuvat niihin, koska ne luovat yhteisöllisyyttä kertomalla oman lähiympäristön uutisista ja tapahtumista, Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliiton viestintäjohtaja Klaus Hartikainen sanoo.

Yhteistyön kautta MTK haluaa vahvistaa lukijoiden suhdetta erityisesti puhtaaseen suomalaiseen lähiruokaan ja kestävään metsätalouteen, joiden se uskoo olevan Suomen menestystekijöitä myös tulevaisuudessa.

- Uskon ja toivon, että paikallismediat tulevat vahvistamaan asemiaan kiinnostavien sisältöjen tuottajana tulevaisuudessa ja haluamme osaltamme myös olla tätä kehitystä edesauttamassa.

Omasta maasta –liite toteutettiin ensimmäisen kerran 2017 ja tilattavat paikallislehdet ja MTK tekivät historiaa sadan lehden yhteisellä liitteellä.

- On hienoa, että tälle uraauurtavalle yhteistyölle on saatu jatkuvuutta, SPM Oy:n hallituksen puheenjohtaja Arto Henriksson sanoo ja toteaa, että monet, erityisesti alueiden elinvoimaan säilyttämiseen ja vahvistamiseen liittyvät tavoitteet ovat lehdillä ja MTK:lla yhteneväisiä.  

Toteutetut liitteet ovat saaneet jäsenlehdiltä hyvän vastaanoton.

- Tilattavat paikallislehdet ovat kiinnostava yhteistyökumppani. Lukijamme ovat maaseudun ja vireiden maaseutukaupunkien ja niitä ympäröivien seutujen aktiivista väkeä ja vahva kohderyhmä mille tahansa mainostajalle, sanoo SPM:n liiketoimintajohtaja Sari Kuusinen.

​​​​​​​Katso lista SPM:n jäsenlehdistä



Klaus Hartikainen

viestintäjohtaja

+35820 413 2316

+35840 169 2060