Takaisin Mhy Pohjois-Savon Arto Kosunen Vuoden Kympiksi

Mhy Pohjois-Savon Arto Kosunen Vuoden Kympiksi

31.10.2017

MTK:n metsäjohtokunta on valinnut Vuoden Kympiksi kenttäpäällikkö Arto Kosusen metsänhoitoyhdistys Pohjois-Savosta.

Valinnassa korostettiin erityisesti ansioita metsänomistajien etujen ajamisessa sekä metsänomistajaorganisaation jäsenten ja muiden metsänomistajien palvelussa. Valinnassa otettiin huomioon myös metsänhoitoyhdistyksen ja toimihenkilön itsensä saama asiakaspalaute.

Arto Kosunen hoitaa kiinteistönvälitystä ja sukupolvenvaihdosneuvontaa koko yhdistyksen alueella. Kosusen ansioiksi todettiin mm. “täyden palvelun tavat”, jäsenten vaaliminen, yksityiskohtien ja isompien kokonaisuuksien tasapainoinen hallinta, auttavaisuus sekä kokemus useista erilaisista toimihenkilötehtävistä. Kosunen on oman yhdistyksensä avainhenkilöitä.

Vuoden Kymppi on metsänhoitoyhdistysketjun tunnustus, jonka MTK:n metsäjohtokunta myöntää toista kertaa tänä vuonna. Kympiksi valitaan joka toinen vuosi metsänhoitoyhdistys ja joka toinen vuosi metsänhoitoyhdistyksen toimihenkilö tai tiimi.

Vuoden Kympille annettiin tunnustuspalkinnoksi Veli Ähtävän taulu Hiljaisuuden laulu.

Voittaja julkistettiin ja tunnustus luovutettiin MTK:n metsävaltuuskunnan kokouksessa 31.10.2017.