Maaseudun töitä välittävä TöitäSuomesta.fi-palvelu avautui vauhdikkaasti

Ensimmäiset työpaikkailmoitukset on jo julkaistu. Ja palvelun kysyntä enteilee, että työpaikkoja on pian tarjolla useilta eri toimialoilta marjatiloista koneyrityksiin ja maidontuotannosta maaseutumatkailuun. Palvelu näyttää nopeasti löytävän paikkansa työnantajien parissa.

Palvelun lanseeraus sujuu suunnitelman mukaan ja töiden välittäminen toimii. Pankkitunnuksilla tapahtuva tunnistautuminen onnistuu jo nyt Osuuspankin, Nordean, Aktian, POP:in, Ålandsbankenin ja Handelsbankenin tunnuksilla ja muiden pankkien tunnuksilla lähiaikoina. TöitäSuomesta-palveluun yhdistetyssä Palkkaus.fi-palvelussa voidaan hoitaa kaikki palkanmaksuun liittyvät asiat helposti.

– TöitäSuomesta-palvelu täyttää selvästi tyhjiön, joka maaseudun työmarkkinoiden toimivuudessa on ollut. Toivottavasti maaseudun yrittäjät, yhteisöt ja asukkaat ottavat palvelun nopeasti omakseen. Alku on ollut lupaavaa, koska mukaan on jo nyt lähtenyt suuri joukko maaseudun toimijoita, Mäki-Hakola toteaa.

–TöitäSuomesta-palvelun kehittäminen jatkuu, ja olemme saaneet runsaasti hyviä ideoita palvelun jatkokehitykseen, CoReorientin toimitusjohtaja Harri Paloheimo kertoo.

TöitäSuomesta-palvelun peruskäyttö on käyttäjille maksutonta. MTK haluaa tämän palvelun avulla mahdollistaa työvoiman saannin ja työllistymisen maaseudulla. Samalla maaseudun vetovoima kasvaa entisestään.

Lisätietoja:
elinkeinojohtaja Marko Mäki-Hakola, MTK, marko.maki-hakola@mtk.fi, puh. 040 502 6810

markkinointipäällikkö Henni Ahvenlampi, CoReorient Oy, henni.ahvenlampi@coreorient.com, puh. 045 601 0390

Sivu päivitetty: 16.4.2018