MTK-jäsenten laskettelutapahtuma Ellivuoressa perjantaina 12.2.2016

Tapahtuma alkaa klo 12 ja hissit sulkeutuvat klo 21.

Jäsenrekisterin mahdollista päivittämistä varten keräämme myös jäsenten sähköpostiosoitteita. Sähköisesti ennakkoon ilmoittautuneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvomme yllätyspalkintoja. Ennakkoilmoittautumiset tästä.

• Ellivuoren kaikki rinteet ovat käytössämme ja hiihtohissit ovat jäsenille ilmaiset. Ilmoittaudu suksivuokraamon vastaanotossa ja saat hissilipun käyttöösi sekä mehu- ja makkaralipukkeet.

• Makkara –ja mehutarjoilu kello 15 – 20.

• Tapahtuman aikana välinevuokraus tarjoushinnalla 12 €/hlö. Välinevaraukset etukäteen puhelinruuhkan välttämiseksi ensisijaisesti sähköpostilla ski( at )ellivuori.fi (ilmoita laskettelijan nimi, pituus, paino ja kengännumero) tai puhelimitse 010 839 5414. Varaa ajoissa, välineitä on saatavana rajoitetusti. Ennakkoon varatut välineet noudettava ennen klo 18.00
  • Varavoimaa Farmarille II -hankkeen työnntekijät ovat käytettävissä ilmoittautumispisteen lähistöllä standeillään.
  • Työterveyshuollot Akaasia ja Viisari antavat ajankohtaista tietoa työterveyshuollosta sekä tekevät maksutta kehonkoostumus- ja puristusvoimamittauksia.

Ruokaa,kahvia ja virvokkeita on mahdollisuus ostaa laskettelukeskuksen ravintolasta.

Tervetuloa mukaan - juuri Sinä sekä Ystäväsi!

MTK_Pir_Sat_Var_sivupalkkikoko.jpgkeskitetty_logo 4v.jpgkeskitetty_logo 4v.jpg keskitetty_logo 4v.jpg

Yhteistyökumppaneina:

LähiTapiola     RaisioAgro     Kivikylän kotipalvaamo