Kasviskampanja alkoi
Ajankohtaista
Kasviskampanja alkoi
21.06.2021
MTK, SLC ja perunan- ja avomaan vihannesten tuottajat aloittavat 17.6. kampanjan kotimaisten avomaakasvisten puolesta. Mukana kampanjassa ja rahoittajina ovat myös kauppaketjut K-ryhmä, S-ryhmä ja Lidl sekä Tuoreverkko ja Ålands trädgårdshall. Markkinointikampanjan keulakuvana on kongolaissyntyinen rap-artisti PastoriPike. Kampanja kestää 15.8. saakka.
Digikampanjointi kohdistetaan erityisesti kaupungissa asuviin 18–25-vuotiaisiin nuoriin sekä 25–45-vuotiaisiin perheellisiin kuluttajiin. Tavoitteena on lisätä kuluttajien kiinnostusta erityisesti satokauden kasviksia kohtaan sekä kasvattaa kotimaisten kasvisten kulutusta.
Markkinointikampanjan keulakuvana on mm. Farmi Suomi -tv-ohjelmasta tuttu kongolaissyntyinen rap-artisti PastoriPike. Kampanjassa hän kertoo suomalaisista kasviksista tarinoiden ja ruuanvalmistuksen keinoin. Markkinointimateriaaleissa hyödynnetään myös kuvamateriaalia maatiloilta ja tilaesittelyjä sekä vuoden 2020 Kokiksi valitun Lari Heleniuksen ja MTK:n Heidi Siivosen reseptejä.
Lue lisää täältä: www.kasvikset.fi
https://kasvikset.fi/kasvitieto/hyvinvointiasuomesta/
aiheet: kasviskampanja