null Maaltavastaajat jakso 41: Jouluspesiaali

Uutinen

Maaltavastaajat jakso 41: Jouluspesiaali

19.12.2019

Virittäydy joulutunnelmiin Maaltavastaajien kanssa!

Reetta Mentu, Heidi Siivonen, Anni-Mari Syväniemi, Kimmo Aalto
Reetta Mentu, Heidi Siivonen, Anni-Mari Syväniemi, Kimmo Aalto

Maaltavastaajien uusin, ja tämän vuoden viimeinen jakso on julkaistu. Jouluisessa jaksossa Maaltavastaajien vieraana Reetta Mentu, markkinointipäällikkö Suomalaisen työn liitosta, Anni-Mari Syväniemi toiminnanjohtaja Ruokatieto ja Kimmo Aalto Lomalaidun ry:n toiminnanjohtaja.

Keskustelua suomalaisesta työstä, ruuasta ja matkailusta. Mitä alkuperämerkit kertovat ja miten kuluttaja löytää ne? Onko kotimainen kalliimpi vaihtoehto kuin ulkolainen? Miten kotimaan maaseutumatkailun tilanne on verrattuna ulkomaan matkoihin? Miksi valita kotimaan kohde Pattayan riemuloman sijaan? Miksi kotimaista on hyvä suosia? Vierailta myös viime hetken vinkit jouluun ja miten välttää joulustressiä. Virittäydy joulutunnelmiin Maaltavastaajien kanssa!

#maaltavastaajat #MTKry

www.suomalainentyo.fi 
www.hyvaasuomesta.fi
www.lomalaidun.fi

Tsekkaa myös:
www.ruokatieto.fi/sites/default/fi…a_2019_suomi.pdf
www.suomalainentyo.fi/yrityksille/avainlippu/ 
www.matkamaalle.fi

Jaksoon:
https://soundcloud.com/maaltavastaajat/jakso-41-maaltavastaajien-jouluspesiaali



Henrietta Dahlman

viestinnän suunnittelija

Some ja digi, graafinen ilme

+35820 413 2367

+35840 920 9877

aiheet: ruoantuotanto, maaltavastaajat, podcast, maaseutumatkailu, lomalaidun, matkamaalle, kotimainen, suomalainen, alkuperämerkit, hyvääsuomesta, avainlippumerkki, suomalainentyö, suomalaisentyönliitto, ruokatieto, alkuperä

Suositellut artikkelit

Suomalaiset matkailijat kuluttavat keskimäärin noin 5 miljardia euroa vuodessa ulkomailla. Jos edes kolmasosa tästä käytetään matkailuun kotimaassa, ovat kerrannaisvaikutukset mittavat: talous elpyy ja...

2

14.05.2020

100 syytä matkailla Suomessa

14.05.2020

100 syytä -kampanja innostaa suomalaisia matkailemaan kotimaassa heti kun se on turvallista. Kampanjan tavoitteena on myös pidentää kotimaan matkailukautta. Siksi kampanja-aika ulotettiin lokakuun loppuun...

Iskikö verottaja? MTK:n verojohtaja Timo Sipilä neuvoo, miten verosuunnittelua voi maatalousharjoittajan näkökulmasta optimoida