null Kuluttaminen & tulevaisuuden ruoka webinaari 17.3.

Uutinen – Kotimainen ruoka

Kuluttaminen & tulevaisuuden ruoka webinaari 17.3.

16.3.2021

Wbinaarissa kuultin terveiset Kuluttajaliitosta, elintarviketeollisuudesta ja tulevaisuudesta! Webinaari järjestettiin etäyhteyksin, Teamsissa keskiviikkona 17.3.

Jos et päässyt linjoille, voit katsoa nauhoitteet esityksistä jälkikäteen. Linkit nauhoitteisiin sivun alareunassa. 

Ohjelma 17.3. klo 9.30 - 12

•    Tervetuloa!
      - MTK:n kuluttajatyöryhmän puheenjohtaja Kaisa Pihlaja, 
•    Ruokaostoksiin vaikuttavat tekijät: mitä kuluttajat arvostavat? Mikä merkitys on hinnalla? 
      - vaikuttamistyön päällikkö Tiina Vyyryläinen, Kuluttajaliitto
•    Elintarviketeollisuuden puheenvuorot
      - tuotekehitysjohtaja Tiina Hämäläinen, Valio
      - kaupallinen johtaja Jouko Riihimäki,  Jalofoods
•    Key Note Speak, tulevaisuuden ruokapöytä
      - tulevaisuudentutkija Arto O. Salonen
•    Päätössanat
      - MTK:n johtokunnan ja kuluttajatyöryhmän jäsen Arto Laine

Tule sinäkin mukaan webinaariin pitämään itsesi ajan tasalla, tapaamaan tuttuja ja uusia kasvoja sekä verkostoitumaan! 

Webinaarin esitykset, nauhoite: 

Tiina Vyyryläisen esitys 
Tiina Hämäläisen esitys 
Jouko Riihimäen esitys
Arto O. Salosen esitys

 



Heidi Siivonen

ruokamarkkina-asiantuntija

+35820 413 2925

+35840 568 8802

Kaija Stormbom

viestinnän suunnittelija

maatalous, elinkeinopolitiikka, maaseutuyrittäjyys, elintarvikkeet ja suomalainen ruoka

+35820 413 2385

+35840 848 9559

aiheet: ruoka, kotimainen ruoka, lähiruoka, kotimaisuus, ruokaa omasta maasta, kotitalous, suomalaisuus, hyvää suomesta, ruokaaomastamaasta, tulevaisuudenruoka, ruokatrendi

Suositellut artikkelit

Lauantaina 4.9.2021 juhlistetaan jo kolmatta suomalaisen ruoan päivää. Päivä kokoaa kaikki Ruokatiedon jäsenet ja Hyvää Suomesta -merkin käyttäjät sekä muut ruoka-alan toimijat ja kuluttajat yhdessä suomalaisen...

Suomen maaseutu- ja ruokamatkailu katsoivat tulevaisuuteen hybridi-tapahtumassa 27.1.2021. Ääntä, livekuvaa ja videoita viidestä eri tapahtumapaikasta! Päivä kokosi yhteen...

MTK:n ja sisältömarkkinointitoimisto Dinglen kesällä 2020 onnistuneesti toteuttama Syö hyvää Suomesta –digikampanja sai jatkoa loppuvuodesta. Kampanja vahvisti entisestään erityisesti 18–40 -vuotiaiden...

MTK-yhdistysten valtavalla talkoopanoksella ja MTK-liittojen tuella toteutettiin valtakunnallinen Kokkaa kotimaista -kampanja. Syksyllä 2020 toteutettu kampanja tavoitti reilut...

Päivitetty 25.11.2020 Selvityksen taustoja ja tuloksia tarkennettu (kts. kohta Selvityksen materiaalit) Ihminen ei elä syödäkseen, vaan syö elääkseen. Ruoka on meille...